niedziela, 27 maja 2012

Prolog..

"Gdy jest, czuję, że wolałabym żeby go nie było. .Ale gdyby go nie było odczułabym, że czegoś mi brakuje.On daję mi mnóstwo szczęścia.. Ale już za wiele sobie wyobraża i pragnie zbyt dużo .. nie nadążam chce zwolnić . Jutro kolejny dzień .. Znowu wstanę i zacznę dzień od nowa znowu popełnie te same błędy , ta sama ja ale może nie ten sam on .. ale nie te same życie..Kiedy go widzę czuję jak bym zaczynała życie na nowo ale i nie .. Poprostu chyba nie chcee .. Chce iść w Jednym kierunku, a nie gubić się gdy już widzę horyzont. On jest wyjątkowy. Ja to ja, zwykła nastoletnia dziewczyna z głową pełną niespełnionych marzeń, która pracuję w sklepie zoologicznym i uzbierała na wyjechanie tam. Tam -do Londynu.. "


***
Pf.. Ok prolog już za mną . ;P Fajnie jakbyście w komentarzu napisali, czy będziecie czytać opowiadanie czy nie . bo nie wiem czy mam napisać opowiadanie. ;)) Pierwszy rozdziałek może umieszczę dzisiaj wieczorem . ;P Jeśli czas na to pozwoli. ;< Mam nadzieje, że zostawicie za sąbą jakiś ślad . :)

3 komentarze:

  1. Mmm .. Pięknie <3 Chcę 1 rozdział ,wtedy powiem czy będę czytać dalej ;p Do roboty bejbeee :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Będę czytać, wydaje sie ciekawe ♥ .

    OdpowiedzUsuń
  3. Niesamowite! ♥ Reaktywowałam swój blog ! Zapraszam do mnie ♥ http://tworzac-kazdy-rodzaj-ciszy.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń