poniedziałek, 23 lipca 2012

8 rozdział . :3

*oczami Hazzy.

Odwróciłem się, bo ktoś otworzył drzwi. To co zobaczyłem.. zmroziło mnie . Byłem bardzo wkurzony na Zayna, ale nie chciałem się wtrącać, może to i lepiej. Zrobiło mi się smutno, albo raczej zrobiłem się zazdrosny. Nie chciałem się na nich patrzeć, dlatego owinołem się w ciepły kocyk i zacząłem oglądać jakieś przereklamowane seriale.

*twoimi oczami.

Wparowałaś do pierwszego lepszego pokoju, który był otwarty, oparłaś się o ściane, zjechałaś w dół i zaczęłaś płakać. Po ok. 5 min. usłyszałaś jak ktoś wyje pod prysznicem . Tak to był zacny Louis. Szybko wytarłaś mokre policzki i wyszłaś z pokoju żeby cię nie zobaczył, ale kiedy wychodziłaś telefon wypadł ci z kieszeni.
-Cholera.!-szepnęłaś do siebie. Po cichu weszłaś spowrotem do pomieszczenia, podniosłaś telefon. Kiedy obróciłaś się przed tobą stał Louis, zacny wyjec. Miał minę typu "Co ty tu robisz .? " i trochę "wtf?". Był w samym ręczniku, więc modliłaś się żeby to nie spadło . (XD).
-Em, no, bo ja .. ja tylko . przyszłam się przywitać .-pokazałaś sztuczny uśmiech, który w momencie zniknął.
-aha, no to witaj.! -krzyknął, i wyciągnął ręce na tulaska.
-Louis, nie teraz, jesteś mokry, zresztam ja już wychodzę , ty tym czasem mógłbyś coś na siebie założyć. -przejechałam go wzrokiem od góry do dołu, przymróżyłam oczy , potem się lekko uśmiechnęłam, pomachałam i wyszłam. Na korytarzu zobaczyłam Maye..
-Maya, dzięki bogu, ! gdzie ty byłaś do cholery.? dlaczego my tu jesteśmy? -nic nie odpowiedziała, tylko popatrzyła się na ciebie smutnym wzrokiem i wolnym krokiem do ciebie podeszła..

***
No siemaneczkoo. :D jak wiecie dzisiaj One Direction ma 2 lata .! :') jak to się szybko rozwija .. x-factor, trasy. a teraz kolejna płyta . :') jaka jestem z nich dumna . ^^
Co do rozdziału .wiem iż jest ,krótki , beznadziejny, ale jest  :p jutro może dodam nowy. :D, emm.. no i lepszy mam nadzieję , :D I jeszcze raz HAPPY BIRTHDAY ONE DIRECTION . !

*jutro może nowy, ale kolejne będą zależały od komentarzy . ;)) jeśli ktoś chcę być informowany na TT o nowych rozdziałach to w komentarzu niech napiszę nicka . :D +zapraszam do udziału w ankietach . ;3

1 komentarz:

  1. Wspaniały *_____* Ale stanowczo za krótki -.- dzisiaj dodajesz nowy rozdział ,albo tracisz czytelniczke . To papatki :*

    OdpowiedzUsuń