wtorek, 24 lipca 2012

9 Rozdział :)

*oczami Mayi
-no bo widzisz .. -nie wiedziałam jak jej to powiedzieć.
-nie mamy gdzie mieszkać, na hotel nas nie stać i chyba musimy wrócić do Polski..-zbierały mi się łzy w oczach.
-ale przecież moja ciocia..-przerwałam jej.
-twoja ciocia musiała wyjechać do USA w sprawach służbowych i tam zamieszka, nie wiadomo na jaki czas..
-nie zostawiła kluczy.? -[T.I] zaczęła krzyczeć.
-jej dom kupił jakiś biznesmen.. na początku nie chciała sprzedać ale zaoferował jej przyzwoitą sumkę..-przeciągałam.
-aha, no to świetnie, wracamy do narni.- powiedziała z sarkazmem moja przyjaciółka.
-no, ale chłopcy pozwolili się u nich zatrzymać..
-aha, no to świetnie. Może ty będziesz szczęśliwa siedząc sobie tu z Nialluniem, ale mi nie jest tu tak wesoło. Nawet nie mam się w co ubrać , wrr..

*twoimi oczami
Chyba sobie ze mnie kpi . Mam przebywać w domu gdzie mieszka ten, .. Nie .! nigdy w życiu.! wolę przespać się pod mostem a rano być już w Polsce, niż wygrzewać się w domu z jego obecnością. Jak mogłabym mieszkać pod jednym dachem z osobą której nie potrafię spojrzeć w oczy.? no jak.? nikt nie zrozumi jak się teraz czuję , norma.
-[T.I] posłuchaj.!-krzyknęła Maya.-Mnie z Niallem nic nie łączy.!
-no to świetnie w takim razie bez gadania z tąd spadamy.-powiedziałam stanowczo.
-chodź, pójdziemy na zakupy odprężymy się, odreagujemy wszystko .. -namawiała cię przyjaciółka.
-nigdzie nie idę , przepraszam cię ale chcę wejść do swojego pokoju. -krzyknęłaś i otworzyłaś pierwsze lepsze drzwi. Kiedy zobaczyłaś pokój wzdrygnęłaś się, bo poczułaś perfumy Harolda.
-Twoje są naprzeciwko.!- poinformowała cię .
-No świetnie, jeszcze mam pokój naprzeciwko Stylesa- pomyślałaś i przeklnęłaś w myślach. Kiedy weszłaś do pokoju , twój wzrok przykuło duże łóżko na którym momentalnie się znalazłaś i zasnęłaś.

Rano obudziło cię pokanie do drzwi. Spiojrzałaś na zegar na którym widniała 9:00, potem luknęłaś na lustro w tórym znajdowało się twoje odbicie. Tak się przestraszyłaś że aż pisknęłaś, w tem ktoś wszedł do pokoju.
-Przepraszam ale drzwi były otwarte - powiedział Loczek pokazując swoje białe zęby, ty na niego zerknęłaś wzrokiem mordercy iż cię obudził i
-iii..-gestem rąk pokazałaś żeby mówił dalej.
-My wychodzimy, Maya czeka na ciebie w kuchni a tu masz prezent od Danielle.- wszedł niepewnie i położył ciuchy ładnie poukładane na wieszakach, na krześle obok twojego łóżka.
-Dan nie wie jaki masz styl , więc dała ci kilka propozycji..-powiedział swojim słodkim ochrypłym głosem. To było miłe z jej strony, że dała mi tyle rzeczy do wyboru. Przejechałaś ciuchy wzrokiem i w oko wpadł ci zajebisty komplet , trochę luzu i elegancji, poleciałaś na szare kolory ale pasowały ci do nastroju.
-spoko.- wstałaś, wziełaś zestaw do rąk i poszłaś w kierunku łazienki. Pan Loczek stał w pokoju i przyglądał się proszącym wzrokiem, czapce, która była w zestawie.
-nie oddam ci jej.- powiedziałaś stanowczo. On spuścił głowę i wyszedł. Skierowałaś się do łazienki. Zrzuciłaś z siebie szmaty, bo ubraniami nie można było tego nazwać. Wzięłaś orzeźwiający prysznic, wyprostowałaś włosy, nawet nie wiedziałaś skąd tam jest tyle kobiecych rzeczy,
- 'widocznie nie jestem pierwsza. Oni są pewnie przygotowani na takie "wypadki".. ' -pomyślałaś. Skorzystałaś z tuszu do rzęs, zrobiłaś cienką kreskę eyeliner’em, nałożyłaś błyszczyk i byłaś gotowa. Zeszłaś na dół gdzie czekała na ciebie przyjaciółka.
-Ślicznie wyglądasz kochanie.-powiedziała Maya i coknęła mnie w policzek.
-Ty też skarbie.- powiedziałaśi także dałam jej całusa. Pojechałyściedo centrum handlowego, gdzie chłopcy mieli podpisywanie płyt o czym my zapomniałyście, było tam strasznie tłoczno i głośno. W  tłumie zobaczyłyście Danielle, która rozmawiała ze sprzedawczynią jakiegoś renomowanego sklepu. Nagle oparła się o ściane i zjechała w dół. Wy szybko do niej pobiegłyście.
-Dan.! Ej co jest...-krzyczałaś..

***
Jest 9 rozdział.. Kolejny za 8 komentarzy, czyli nie prędko. :c ale mam już pomysł. :D
Jeśli ktoś chcę być powiadamiany o rozdziałach w komentarzach piszcie swoje nicki z tt. ;)) Do zobaczenia . *______________*

9 komentarzy:

  1. Zajebiste ! Mi się podoba więc pisz dalej...

    OdpowiedzUsuń
  2. Świetne! :D


    Zachęcam Cię też do polubienia zacnego fanpage (na facebooku) o zwierzętach - http://www.facebook.com/pages/Im-bardziej-poznaj%C4%99-ludzi-tym-bardziej-kocham-zwierz%C4%99ta/333456986741979?ref=hl# . Każdy lajk będzie powodował uśmiech na twarzy dwóch adminek :)

    OdpowiedzUsuń
  3. JEzus znalazłam twojego bloga . <3 Mam rozwalonego kompa i jestem u braci :D . Jak ja się cieszę . <3
    On jest zajebisty i czekam na kolejny rozdział ; ))
    Mój TT @Im_Monicaa <3 .

    OdpowiedzUsuń
  4. U mnie NN. ;-)
    http://lovelly-stories.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  5. Jaki zajebisty rozdział. Jestem ciekawa co będzie dalej. Informuj mnie o następnych @directiooneer

    OdpowiedzUsuń
  6. Na prawdę blooog jest meega ; ) pisz bez względu na to ile jet komentarzy! bo każdy na pewno to czyta tylko nie wszyscy komentują ! ♥ ♥ dzięki za miłe słowa ! : )

    OdpowiedzUsuń
  7. Podoba mi się ;)
    Czekam z niecierpliwością na kolejny rozdział.
    xoxoxox, A.

    http://zapomnijgdykochasz.blogspot.com - zapraszam serdecznie ♥

    OdpowiedzUsuń
  8. Zajebisty rozdział;-) czekam na następny

    OdpowiedzUsuń