poniedziałek, 4 czerwca 2012

Rozdział 4. :)

*Twoimi oczami..

Gdy dojechaliśmy do domu, ciocia pokazała nam pokoje. Jej dom to była willa, piękna, duża zadbana, w środku było pięknie, mnóstwo pokoji no i ogromny TV. Ja i Maya poszłyśmy do swoich pokoi, szybko się rozpakowałyśmy, pogadałyśmy o naszych przeżyciach w hotelu i zeszłyśmy na dół, gdzie czekała na nas ciocia. Ciocia z natury była bardzo  miłą osobą, ale też potrafiła się nie źle zdenerwować, wrecz to zbyt lekko ujęte
-Kochane. Ja teraz idę na spotkanie z prasą, wy macie cały dom do 21:00 do dyspozycji. Ale jak coś narozrabiacie to będziecie miały przechlapane .. Jasne.?
-Jasnee. -odpowiedziałyśmy chórkiem. Ciocia jest młoda ma 34 lata, no i zachowuję się czasami jak nastolatka.. Ale jak na ciocię to tak nie wypada, to też mnie trochę denerwuję, ale za to, że dała nam tu mieszkać pozwolę jej się wyszaleć, no i ignorować jej podejrzane zachowanie.
-(t.i) może pójdziemy na miasto.?-Zapytała mnie Maya.
-Czemu nie, możemy się przejść. -uśmiechnęłaś się i wyszłyście. Ciocia mieszkała blisko plaży i centrum więc szło się nawet szybko dostać na miasto. Pozwiedzałyśmy Big Bena itp. Weszłyśmy do Mc'Donalda, byłyśmy głodne od rana nie miałyśmy nic w ustach.
-Hej wam. Możemy się dosiąść?- Zapytało dwóch "panów" w przyciemnianych okularach. Wyglądali naprawdę zabójczo seksownie. My nic nie odpowiedziałyśmy bo przechodziły nas czarne myśli- Nie bójcie się nas, jestem Liam, a to Niall, któraś z was chyba się natknęła na niego w hotelu bo Niall cały czas po tem mi o niej opowidał-Zaśmiał się Liam, a Maya cała poczerwieniała, Niall zresztam też.
-Jasne, możecie się dosiąść-powiedziałam szybko, bo zaraz bym wybuchła śmiechem. Zaczęłam się rozglądać, no a to zachowanie przykuło uwagę Liama .. jak zwykle.
-Nie ma go tu, poszedł kupić sobie z Zaynem nowe conwersy.- Liam uśmiechnął się, chyba Harry co nie co mu o mnie powiedział, ja się lekko zarumieniłam i uśmiechnęłam, żeby nikt tego nie rozpoznał, poszłam zamówić sobie Happy Meal, pytając po kolei każdego o zamówienie. Gdy wróciłam, przy stoliku siedziała już Danielle, Eleanor i Louis.
-Cześć. -powiedziała cała trójca do mnie.
-Oo, cześć- odpowiedziałam, i usiadłam przy stoliku po chwili do Mc'Donalds wpadł Zayn i Harry.
-Vas happenin!-krzyknął Zayn i zrobił straszne zamieszanie wśród dziewczyn, Harry sparaliżował go wzrokiem. I szybko zwiali do naszego stolika.
-Cześć wszystkim.-powiedział z uśmieszkiem do nas, usiadł obok mnie i wpatrywał mi się w oczy, poczułam lekko gęsią skóre. Kiedy każdy zjadł, wyszliśmy z Mc'Donalds i udaliśmy się na plażę. Chłopcy jak to chłopcy z 1D zaczęli się wygłupiać, jak jakieś niedorozwinięte dzieci. Wskakiwali do wody w ciuchach i im to zupełnie nie przeszkadzało. Ja z Mayą, Eleanor i Danielle poszłyśmy poopalać się na leżakach. Spokój nie potrfał zbyt długo.
-Kto robi cień-krzyknęłam z oburzeniem, lecz mogłam się nie odzywać nad każdym leżakiem stało chłopak, mokry oczywiście, nad El-Loui, Danielle-Li,Mayi-Niall,a moim nikt inny jak nie Harry. Zayn zagadywał jakąś blondynkę.. Każdy z chłopców podniósł swoją zdobycz, wzioł na ręcę i leciał w kierunku wody. Nic nie robili sobie z tego, że krzyczałyśmy, piszczałyśmy. Wrzucili nas do wody.Ale później tego żałowali, goniłyśmy ich po całej plaży, a że oni byli zmęczeni noszeniem nas szybko się poddali. (xd) Po naszej wodnej "bitwie", wysuszyliśmy się. Nagle zaczęło mi się kręcić w głowie. I dziwnie zbladłam.
-(t.i) dobrze się czujesz?-zapytał troskliwy Liam.
-Nie, zachwile mi przejdzie, usiądę sobie tu i będzie ok.-kłamałam go, czułam się fatalnie.
-Co ci jest?-przybiegł Harry.
-Naprawdę nic- kiedy wstałaś, przeszłaś parę kroków i upadłaś, zauważyłaś tylko, że szybko podbiega do ciebie Harry, poczułaś zapach jego perfum i straciłaś przytomność..

********
Zarry. *______* ^^  ♥
Wiem, że nudne -,- No ale nie jestem w tym taka świetna.. xD Znowu trochę zmieniła m formę opowiadania :D Za błędy itd. Z góry przepraszam, ale nie jestem dobra w te klocki. :)x Przypominam o wyrażeniu swojej opini w postaci komentarza xD i pozostawieniu w nim także swojego nicka z twittera.. Dziękuję za zmarnowanie kilka minut swojego cennego czasu. *________* Jaram się tym gifem powyżej . :OO

5 komentarzy:

  1. co ty gadasz ? świetny rozdział ^^
    czekam na nowy <3
    gif jest zabójczy :D dziękuję Liam i Zayn :D

    zapraszam do mnie http://tymasztocos.blogspot.com/

    OdpowiedzUsuń
  2. pisz dalej;***kocham tego bloga;

    OdpowiedzUsuń
  3. ooooo ♥.
    Podoba mi się w chuj ten blog ! ♥
    Czekam na kolejny rozdział ; ))

    OdpowiedzUsuń
  4. Niesamowite ♥ ♥ I ♥ it ♥ ! I dzięki za miłe słowa u mnie ;D

    OdpowiedzUsuń
  5. Ekhem ja już dodałam nowy, musiałaś nie zauważyć :*
    chodzi o mojego , tego bloga :D :
    http://baby-you-light-up-my-world-nobody-else.bloog.pl/
    Ale momento, ja dodaje, a czekam na kolejny u Ciebie ♥.

    OdpowiedzUsuń